Härligt att åka hem :)

För tredje dagen i rad så var jag på stan idag, följde med Berra som skulle köpa julklappar. Hans systerson kommer bli så bortskämd :)

Gårdagen var rolig, med förfest på poppeln, för att sedan dra vidare till Kåren. När vi kom fram så var det värsta kaoset utanför, alla skulle fram o trängdes o grejade, värre än en konsert.
Väl inne så var det mycket kul, tiden bara sprang iväg. Jag fick ett glas med vatten över mig,  Emma snodde någons metallica-halsduk, Fredrik blev kanske utslängd(vi får nog aldrig veta)



Nu är det inte långt tills vi åker hem, ska bli så himla skönt o komma hem och slappna av ett par dagar. Vara i stallet och gå ut med hundarna. Ska bli härligt och ta en långtur med Lapzsus.
Jag hoppas på snö till julafton, blir så himla mycket mer stämningsfullt att ta den traditionella julaftonsridturen med hela familjen då.

Tjipp tjopp

Kommentarer
Postat av: Kastrerad

Vad är det här för jävla ryktesspridning! Det var ju marc som blev utslängd! Jag var, som vanligt, artig och trevlig...

2005-12-19 @ 19:54:13
Postat av: GAIS

Julaftonsridtur...jo jag tackar..en annan äter prinskorv..

2005-12-19 @ 22:28:21
Postat av: Andy

God Jul o Gott nytt år! Kram från Andy o Gooosy (zzzzz)

2005-12-20 @ 12:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback