First time...

Jaha...nu har man följt strömmen och gjort som alla andra och skaffat en blogg.

Får se hur länge jag kommer hålla på med det här....vet ju av erfarenhet att jag inte  e en så flitig "dagboksskribent".
Brukar hålla på i ca tre dagar sen tröttnar jag  :)

Well well, sitter o försöker styra upp en fjällresa över nyår, förhoppningsvis så kan vi boka ikväll *tjoohoo*
Det va fyra år sen jag åkte skidor...då va det i Norge med Christine, kul att hon vill följa med iår igen.
När jag tänker efter så har jag gjort de flesta av mina skidresor med henne...iaf om man räknar de man gjort "föräldrafritt".



Nepp nu ska jag baka lussebullar...sen ska vi träna lite inför vårt spontana luciatåg o käka på puben.

tjipp tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback