Bonusfamiljen, bajsmannen och nyårsplaner

Ibland gör man konstiga saker på fyllan...

Jag har till exempel fått en bonusfamilj.
Det började med att jag skaffade mig en extra storebror.
Sen gifte sig min nya storebror med min kompis Emma (de vigdes av Andy en blöt kväll på kåren)

Dagen efter ångrade sig min bonusbror och ansökte om skiljsmässa.
Emma accepterade glatt och gav honom vårdnaden av mig...
Plötsligt hade Emma blivit min mamma och min storebror min pappa....som dessutom skyllde hela skiljsmässan på Linda.....någon mer än jag som blir förvirrad? Får inte riktigt ihop vårt familjeförhållande..haha

Igår var vi på den andra julbordssittningen på två dagar.
Måste säga att kvällen var mycket lyckad. Så ska ett julbord se ut!
Brieosten och varmrökta laxen var mina favoriter. Skulle kunna leva på enbart brieost....och choklad...hiho

På mellanfesten hamnade vi på tullslätten med typ 20 andra tjejer...då fick vi den briljanta idén att spontanbesöka Fredrik a.k.a "bajsmannen"
Måste dock dementera hans påstående att:  "Nygatan 29A stormades av ett gäng våldsbrottslingar av det kvinnliga könet"

Vi är otroligt sofistikerade och absolut inga våldsbrottslingar....
Däremot visar ett foto från gårdagen att jag nog även har ett avlägset släktskap med Willy Wonka



Vad gäller nyårsplanerna så är de inte 100procentigt kirrade än. Men det lutar åt att fjällresan nog blir av *gladglad*. Men vi blir nog inte bara tjejer som vi först planerat. Det blir jag, Linda, Christine och förmodligen Christines kompis Micke...o kanske en femte "unknown".

Ska bli så gött o få åka lite skidor :)

Tjipptjipp!




Kommentarer
Postat av: Kastrerad

Våldsbrottslingar är den perfekta beskrivningen på er...

2005-12-11 @ 20:22:24
Postat av: Gais

skillsmässa!!!! inte skiljsmässa...

2005-12-12 @ 00:22:15
Postat av: Reebee

Äh...jag tycker det ser bättre ut o stava det så.... :)

2005-12-12 @ 10:15:58
Postat av: Snesteg

Du är ju världens bästa syster...å Emma bör förlåta mig för att jag tog vårdnaden...

2005-12-12 @ 11:06:15
Postat av: Kastrerad

Trots att jag var med den kvällen missade jag allt det här...fattar inte hur...eller jo...det gör jag...;)

2005-12-12 @ 12:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback