Walking on sunshine...

Ja, det känns banne mig som att jag går på solsken. Energin från gårdagens löpning håller fortfarande i sig. Det är nästan lite lustigt hur glad man kan bli utav att springa :D

Jag känner för att hoppa och studsa som tjejen i videon gör...



Nån gång var det nån som sa att jag var lik tjejen i videon. Vet inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang... Har flera gånger även fått höra att jag är lik denna popdrottning.



Själv tycker jag mest att jag är lik den här tjejen:

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha! Skulle väl vara studsandet som gör dig lite lik då =) Weee... På måndag ska jag springa Vårruset! Jag ska ladda genom att åka till Umeå i helgen med mina medstudenter... Illa!

Postat av: Anna H

så kul att ni vann gumman! jag är fortfarande sur att jag inte var med, men det var nog ett bra beslut. längtar tills imorrn!

2011-05-04 @ 23:36:36
URL: http://makemydreams.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Karin det kommer gå huuuuuuur bra som helst. Ta det i din egna takt bara. Hälsa björkarnas stad!



Anna, det är ju det som är det fina med Vårruset...alla är vinnare :) du får se till att vara frisk nästa år...

2011-05-05 @ 08:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback