30 dagar - 30 inlägg

Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

----

Jag är inte rädd för så särskilt mycket... I allafall inte så som vissa är rädd för spindlar, ormar och höjder. Men jag har andra rädslor, inget jag går och tänker på varje dag och som påverkar mitt vardagliga liv men som ändå finns där i bakhuvudet.

-Jag är rädd för att det ska hända de jag tycker om något...
-jag är rädd för att bli ensam. Jag gillar att vara själv, men just det där att bli ensam känns lite jobbigt när jag tänker på det, ingen vill väl bli en  crazy catlady lixom?
-Jag kan även vara rädd för mörker ibland, fantasin är lite för vild för mitt eget bästa ibland...

Sen kommer jag faktiskt inte på nått mer just nu faktiskt. Skönt det. Vore ju jobbigt om man skulle vara som Nasse...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback