Spring, spring!

Sol ute, sol inne. Löpning ute, vår i sinne.
Jajebullar.
Den här tiden är fantastisk. Nu väntar jag bara på att sopbilarna (ja inte de som hämtar Halmstadbornas avfall, utan de andra) ska komma och städa upp gruset från gatorna...jag lyckas nämligen halka på det och vi vill inte ha fall (oh my gosh dessa ordvitsar, jag borde flytta tillbaka till göteborg och byta namn till Glenn) nu. Sen vill jag snart ut och rasta min longboard.

Planen var att springa nu på morgonen, men för mkt grus i ögonen och för många rakblad i halsen satte stopp så det blev en promenix iställt. Måste gå och lägga mig i tid om kvällarna. Men hur som helst. Galgberget är fint i ett gående perspektiv oxå...

Nu är det tid att rulla ner till jöbbe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback