Run you crazy fool!

Idag tog jag årets första joggingrunda utomhus. Satan i gatan vad gutt det var. Skönt att slippa löpbandet på gymmet och komma ut i friska luften istället. Och för att inte prata om hur mycket roligare det är. På gymmet blir jag uttråkad efter 10 minuter men står ibland ut i 20 (när jag har riktigt bra självdisciplin).

Men ute i spåret ändras ju miljön hela tiden så det finns alltid nått att titta på. Idag var det dock ganska mycket tittande ner i backen eftersom det var rätt mycket is kvar fortfarande. Men jag hann även se ett helt gäng militärer och några andra söta filurer som kommit på samma tanke som jag. Sen luktade det vår: lera blandat med kylig luft. Fantastiskt.

6,2 kilometer blev det i snigelfart men det kändes lovande. Ett par till rundor i sakta mak så ska det nog bli en Forrest Gump av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback