Prinsessan utan ärten...

Just a little piece of heaven.
Ja, så skulle man nog kunna beskriva min nya säng...

Fast det tyckte nog inte killarna som tvingades kånka upp den för alla smala trappor...de tyckte nog att den var ett sjuhelvetes otympligt åbäke. Själv log jag inombords när jag kände lättnaden över att inte behöva bära upp den själv. Var det elakt?

Inatt sov jag som en prinsessa, fast utan ärta. Och utan prins. Med andra ord sjukt gott :)

Undrar om jag kommer att bli en av dem nu? En av dem som har svårt att gå upp om mornarna eftersom det är så skönt i sängen? Eller kommer jag vara ännu piggare uppe ur sängen eftersom jag kommer vara ännu mer utvilad?

Only time will tell. Ska testa redan nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback