Hemmafru?

Idag jag har väntat på att min nya säng från Ikea skulle anlända. Den kunde komma när som helst mellan 15-21 och därför blev det så att jag stannade hemma.

För att fördriva tiden testade jag att för första gången göra nått så seriöst som tjälknöl= kött som ska vara i ugnen med en termometer i flera timmar och sedan ligga i lag.
Bakade även bröd, förberedde för att göra frökex imorrn, gjorde köttfärslimpa, tvättade och multitaskade med en massa hushållssysslor som en redig hemmafru. Jisses, bara 60-talsklänningen som saknades...



Säger som min käre vän Kim Hortlund "Oh my fucking god!"
Imorrn måste jag göra nått för att kompensera. Slipa, skruva, spika...ja vad som helst.
Nån som äger en bultsax?

Kommentarer
Postat av: ma

Dina inlägg kryddar min dag!

2011-03-10 @ 10:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback