Random update

Dåligt med uppdateringar nu. Almedalen tog all tid förra veckan och sög helt musten ur mig. Det var väldigt roligt att vara där men för den som tror att jag hann se och uppleva mycket av vimlet därborta tror fel. Levde i min egen produktionsbubbla och hade nog haft bättre politisk koll på hemmaplan :)

Vet att en del undrat var man kan se det jag gjort. Har ett svar på det. Jag vet inte. Vi gjorde intervjuer som levererades till våra 25 lokalstationer runt om i landet, som de sedan kunnat använda fritt och komplettera med lokala röster.

Anyway, nu är jag tillbaka i Halmstad och det är hur skönt som helst. Nu blire jobb några dagar innan det blir surf i Portugal i en vecka. Min första betalda semester någonsin. Shit vilka vuxenpoäng jag plockat de senaste dagarna. Plockade nämligen några till när jag i söndags blev moster till en liten Malva :)


Nu ska jag kila till jobbet...men här kommer en rolig grej jag hörde i bilen på väg hem från Gotland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback