Peniche

Peniche ar som jag minns.

Kontrasternas stad dar fina nybyggda hus ligger vagg i vagg med ruckel. Staden som andas surf var man an vander sig. Den opalitliga staden nar det galler vadret.
Mulet, kallt och gratt valkomnades vi igar. Idag har vi aven valkomnats av en hel del busvisslingar, tjoanden och blickar. Det mindes jag inte sen forra aret, jag skyller pa Annas blonda har.

Vi har under dagen tagit oss runt pa beachbikes och kollat in fortet, cyklat genom sma grander vissa finare an andra (innebar att vissa luktar avlopp och andra inte).
Atit kanongod glass, strawberry-cheescake och en smak som hette natt helt oigenkanneligt- det visade sig vara romrussin- god, men kan saga att det var tur att jag inte skulle satta mig i bilen efterat.. :)
Nu ar vi laddade infor surflektioner imorgon. Jag vill att det ska bli morgon pa bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback