Många bollar i luften...

Idag fick jag ett ryck och gick loss i min klädkammare...vill få lite ordning där och tänkte flytta en garderob vilket slutade med att jag totalkvaddade den. Det är ganska trångt i klädkammaren med takbjälkar och vinklar och vrår som inte ville flytta sig för garderoben vilket innebar att den till slut gav vika.

När jag rört till det som mest tog jag därför en paus och gick och tränade istället. Bra lösning på saker tycker jag. Då kommer man hem med förnyad energi :D

Nu är garderoben återigen hel om än lite vinglig, några skruvar ska nog lösa den saken men det blir ett projekt för morgondagen. Kvällen ägnas istället åt pyssel.



Knapparna jag fyndade förut idag får bli lite charmiga magneter, något jag faktiskt har brist på... Har en ide om en skylt till min dörr där de kan komma väl till pass. To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback