Det kom ett sms...



Fick ett sms för en stund sen om att jag hade en ros att hämta ut.
Tack söta! Det gjorde min dag :)


Kom nyss in från en promenad längs stranden. Det blåste snålblåst där nere men när beach boys sjöng för mig i mina hörlurar fick jag sommarkänsla och twistade loss och hoppade även lite hage.

Om nån såg mig gå loss där längs strandkanten fick de sig nog ett gott skratt, nån som studsar runt och twistar i en på tok för stor röd mössa :) Nu är jag fylld av endorfiner så det förhoppningsvis räcker resten av dagen. Wiho!









Just det...hittade även den här. Alltså, som det stora surf-freak jag är, så tycker jag att det är toppen ju fler som vill testa denna underbara sport. MEN här är det nog nån som missförstått hela grejen lite...



Kommentarer
Postat av: ma förstås

Du goa!

Tänkte också på en blomma till dig idag. Så bra att det blev mer än en tanke hos någon bra medmännsika.

2011-02-14 @ 13:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback