Tokig!

Jag håller på att bli galen.
Förra veckan ringde både SR Blekinge och Kronoberg och frågade om jag kunde jobba hos dem i sommar. 
"Javisst" svarade jag. Sen planerade jag att välja det ställe som kunde erbjuda längst vikariat.
Det visade sig att de behövde hjälp precis samma veckor....jag vette fasen vad jag ska välja och idag måste jag ge besked. 
Lyxproblem kan man tycka, att ställen man inte sökt på ringer upp och erbjuder en jobb.
 Men jag gillar ju båda ställena lika mycket. Fan.

Det bästa vore om ett tredje ställe ringde upp med ett makalöst bra erbjudande. 
Typ När och fjärran.

Isklättra var tokigt roligt, det borde ni testa på. Förbered er på träningsvärk och mjölksyra bara.

En annan  grej som är tokig, är konflikträdda människor som inte törs stå för saker. Man kan inte komma undan hela livet med att tiga ihjäl saker. Då går det åt skogen.  Men men det är inte mitt problem längre.

Snart hörrni...snart måste jag bestämma mig var sommaren ska spenderas. Skärgården eller insjön?







Kommentarer
Postat av: Anonym

En gång var jag tvungen att välja mellan pest eller kolera. Jag tvekade länge fram och tillbaka men valde till slut kolera. Det ångrar jag än idag, jag luktar så jäkla illa att det är sjukt...
Annars är skärgården mysig...

2008-03-18 @ 18:46:25
Postat av: Brage

Sammanträffande! Jag gjorde också det valet men lotten föll på pest. Jag dog. Det ångrar jag ju såklart, men gjort är gjort...

2008-03-18 @ 19:09:28
Postat av: Tjajkovskij

Ack den pina livet åsamkat mig, blott ett glas av död mig frälser. Sakta faller jag mot golvet, all min smärta rinner ur. Kolera kolera kolera!

2008-03-19 @ 09:25:07
Postat av: Reebs

Hahah jag tror jag dööör! Av magkramp åsamkat av ett skrattanfall. Haha ni är ju för sköna alltså...

2008-03-19 @ 12:47:54
Postat av: Sandra

nu tycker jag att det börjar bli glest mellan inläggen. Vi vill ah mer, mer mer

2008-03-23 @ 22:07:48
Postat av: Gais

Tjajkovskijs död var väl inget att skratta åt...

2008-03-28 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback