Kul kväll

Ibland hinner jag blogga mer, ibland mindre.
Idag mer :)

Kom just hem från jobbet med ett stort leende.
Haft en sjukt rolig kväll. Tulle e så grymt rolig att jobba med när han e på humör.
Idag var vi iväg och gjorde ett reportage på Karolinen. Där käkade vi täljstensmiddag (häftigt..det hade jag aldrig provat) och sen hoppade jag i deras badtunna.
Där vare vulkanvarmt vill jag lova.
Jag brukar kunna duscha o bada nästa hur hett som helst. Men nu kan jag ju säga att jag vet hur kräftor känner sig, jag såg iallafall ut som en efteråt.

I helgen kommer systeryster, så himla roligt :) vi får se vad vi hittar på men på söndag blire iaf isklättring. Coolt.
O självklart blire skidor.

Nu ska jag sova.
Fridens liljor, tjimmtjillevipp, puss på er allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback