Glöggen heter blossa.

Skrev det häromdan och skriver det igen. Mitt jobb är det bästa. Punkt.
Kommer bli tråkigt att flytta härifrån om två månader.
Men förhoppningsvis har jag hittat ett annat nästan lika roligt jobb tills dess.
Och kanske en ny stad, med  kanske både gamla och nya roliga människor.
Men tills dess ska jag njuta av det som är nu. Vill ni kolla vad jag gör på jobbet kolla
här
Gå in på kategorier och sen på "så fungerar" och sen andra inslaget uppifrån---> Zipline i Åre.

Coolt va?

Nån annan som har ett roligt jobb är Björn Gustafsson. Eller han är iallafall rolig :)
Vissa av melodifestivalens deltävlngar har varit under all kritik, men det har ändå varit värt att genomlida usla bidrag för att få se honom.

http://www.youtube.com/watch?v=Hv5UbPRecAw

Vad får jag alltifrån? GLÖGGEN!

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Jag anser att man måste prova ALLA jobb innan man vet vilket som är det bästa. Det är bara min åsikt. Å andra sidan är jag bara en simpel gurka.

2008-03-04 @ 11:43:19
Postat av: Hanna

At last får man se något. Jag har gått in på TV-åres hemsida typ sjuhundramiljardertretusenfem gånger men den är ju bara under construction. Coolt! Jag vill också åka jättefort nerför en sån där linbanegrunka. Tyvärr tittade jag utan ljud men jag är säker på att du sa mycket intelligenta saker i den provisoriska myggmicken. Undrar om de har linbanegrunkor i London...

2008-03-04 @ 12:56:24
Postat av: Reebs

Haha. Den hemsidan kan du ju låta bli o gå in på. Den lär inte återuppstå inom den närmsta tiden (läs åren)
Jag säger alltid bara smarta saker. Eller?
Linbana i london..njaaee, men tunnelbana kan du ju testa. Går oxå fort har jag hört :)

2008-03-04 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback