Bye Bye

Sitter på jobbet och redigerar. 
Fast just nu har jag tagit en paus och sitter mest och tittar på you tube, dricker nyponte och äter kalasgoa kex..eller chex som de i göteborg säger.
Bye bye beach 2008 haha.
Nerrå, så farligt är det inte, men man har väl gjort vettigare saker än att äta kex mitt i natten. Dricka alkohol och käka kebabmacka till exempel :p
Men men imorrn blire gymmet igen...välbesökt denna vecka. 
Förhoppningsvis får frisören oxå ett besök imorrn eller på fredag. Har inte klippt mig sen november...så det är dags nu. Bye bye hår.
Bye bye är förövrigt en låt som sätter sig på hjärnan och sen sitter den där. 
Redigerade zipline-repet med den för ett par veckor sen och sen dess har den klamrat sig fast som en igel.
Håller på att göra Tulle tokig när jag nynnar runt på den. Helt omedvetet. Fast ibland gör jag det för att retas :)

Nehepp, häpp, hipp, hupp, happ. Dags att jobba kanske?

püss

Kommentarer
Postat av: Gais

Det är nog mycket mer åt tjex-hållet än chex, höddö...

2008-03-06 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback