jupp.

Jo, april, april!
Jag ska inte till USA.
Jag ska fortfarande till Karlskrona. Men börjar 5 maj istället för 15 juni.

Fjärde kvällen i rad som jag var ute ikväll...börjar bli småtungt  nu. Har sett
lillasyster, eldkvarn, soundtrack of our lives och barbados.
Kul ute, men samtidigt inte.
När ska jag lyckas hitta nån som jag tycker om?
Inte så ofta man hittar nån som man fastnar för och verkligen diggar på en gång.
Har hänt en gång i Åre att det kändes som jag hittade min soulmate. Blev påmind om det ikväll. Skit.

När jag gick hem allena poppade en sång in i huvudet på mig. Jag undrar varför.

Det finns inga soldater mer, det finns inga gevär
och ingen känner längre till, det ordet militär.

På gatorna gick folk omkring och drog från krog till krog. Och alla drack varandra till och dansade och log.

Cornelis e grym.

ostrukurerat inlägg ikväll. jupp.

Kommentarer
Postat av: N

Ja den låten är riktigt bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback