London baby!

I need to step into the map! som Joey i vänner skulle säga.

Imorrn bär det av till tedrickandets  och fish´n chips förlovade land.
Åh va kul det ska bli! Fyra dagar att bara insupa den engelska atmosfären. Förhoppningsvis räcker det för att stilla min Londonlängtan lite.
Hyde park, Big ben, London dungeon.
Nån musikal kanske, kanske en sväng på oxford street. Får se vad som händer.
Ska bli gött att komma iväg.
Förhoppningsvis har jag fått jobbsvar när jag kommer hem. Vem vet? Annars kanske jag stannar där...

Nu är det dags att sova. 06.40 lyfter planet.

Kvällens låt
blir passande nog
Leaving on a jet plane med John Denver.


Until next time....xxx


Kommentarer
Postat av: Andy

Tjena!
Hoppas du får en kul vistelse i regnets hemland. Drick massor te och ät massor av kex. Jag håller tummarna för att du ska få jobbet.
Och låt dig inte nedslås om du mot förmodan inte skulle få det - livets hav är alldeles för stort o du har precis satt dig på flotten o paddlat mot horisonten... =)
En låt som du kanske gillar - The water is wide med Eva Cassidy. Om du inte redan hört den så finns den från skivan American Tune som Cassidy gett ut.
Ha kul!
Kram Andy

2007-10-07 @ 17:45:09
Postat av: Kastrerad

Vem fan är Andy?

2007-10-08 @ 14:16:31
Postat av: Karin Boye

Vem fan är Kastrerad?

2007-10-08 @ 14:16:57
Postat av: Bernhard och Bianca

Vi vet inte vem någon av dessa personer är och framförallt. Vem är Reebee?

2007-10-08 @ 14:17:40
Postat av: Gais

Men...hur ska du kunna stanna i London om du inte fått jobbsvar...när du kommit hem? Då är du ju hemma och inte i London....eller? Hmm...

2007-10-09 @ 14:13:29
Postat av: Roland

Vem fan är Gais? Varför ifrågasätter han?

2007-10-10 @ 09:45:13
Postat av: Reebee

Haha shit! När katten är borta dansar råttorna på bordet...indeed.

2007-10-11 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback