Lasse

Längesen nu....varken haft tid eller lust att skriva.
Idag var det dock dags kände jag....fick ett jobbrelaterat jobbsamtal idag.
Kan förhoppningsvis leda till en långkalsongvinter.
Men men det är mycket som ska gås igenom innan dess så jag behåller mina förhoppningar vid fotknölarna så länge.

Snart en vecka sen Winnerbäcks nya album släpptes, har väntat med att skriva om det eftersom jag velat lyssna igenom det ordentligt.
Det blir bara bättre och bättre för varje dag.
Lasse är som alltid grym!
Men det är tungt, lite förädiskt glatt irlandsinspirerat sound men så grymt tungt.
Jag är oerhört tacksam att albumet kommer nu och inte i våras. Då hade Lasse dragit med mig ner i djupet helt...

Svårt att hitta någon favorit på denna skiva. Alla är så bra. Men jag har ändå plockat ut några stycken.

Tidvis
Innan mörkret faller
En tätort på en slätt


Men äsch...alla e de egentligen värda att omnämnas...

Blev förbannad en stund häromdan efter en oerhört onödig kommentar från en "till och från" bekant. Men kom fram till att alla kanske inte har självinsikt...huvudsaken e att jag vet var jag har mig själv.

Nu ska jag iväg och träna snart...o sen skulle det tydligen bli mat. Nice.


Kommentarer
Postat av: Janna

Stundar kanske en kylig vinter? Låter underbart. Jag håller alla tummar jag kan!
Är du i Björkvik nu eller?
Kramar

Postat av: Jenny

Hans nya album är guldvärt!

2007-10-04 @ 22:51:29
URL: http://nylon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback