För många olika sängar..

...har jag sovit i på den senaste tiden, så blire när man åker och far.
Men det kostar på...huvudvärk och ont i musklerna. Och nu vill kroppen ha betalt.
Ett varmt bad och massage vill den ha. Nån som kan erbjuda mig det?
Jag lovar att ge ngt tillbaka.... Jag är grym på att baka. Nån som vill ha kladdkaka eller äppelpaj kanske?

Imorrn bär det av mot Kalmar, kanske sista helgen jag bor där nu...ska försöka bli av med rummet till den 1 november och nästa helg kommer jag vara i växjö.

På västfronten intet nytt läste jag en bok som hette när jag gick i högstadiet. På jobbfronten intet nytt kan jag oxå säga. Det är jobbigt. Snart sticker jag utomlands om det inte vänder ...

Varför kan inte allt vara så enkelt som när man va liten?
Det enda man behövde oroa sig för då var att man inte skulle få någon veckopeng så man inte kunde handla lördagsgodis. Då slapp man jobb, penga och kärleksbekymmer.
Man kunde busa hela dagarna istället...till exempel fälla pappa i skidbacken :)

image57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback