Another stop sign

Sitter i ett ihoppackat rum...det ser så kalt ut.
Tomma väggar, tomma golv.
Inget personligt kvar som avslöjar vem som bott här. Inget som avslöjar vem hon var, hur hon tänkte, hur hon kände.

Kommer kännas konstigt att komma ner hit om en vecka och bo i ett tomt, ekande rum.
Egentligen bara att skjuta upp det där jobbiga - att inse att jag faktiskt ska lämna stan, lämna allt jobbigt, allt tråkigt, allt fruktansvärt roligt bakom mig för att  låta det sjunka undan i suddiga minnen.

Samtidigt vill jag inte vara kvar, lungorna längtar efter ny luft, ögonen efter nytt att se. Frågetecknet är bara när jag nästa gång kommer att kalla en plats för hem...

Men men, Åre kommer sannerligen bli ett äventyr.

another ditch in the road
you keep moving
another stop sign
you keep moving on

and the years go by so fast
wonder how I ever made it through

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback