Vintervärld

Nu är jag framme i Åre och sitter i "bunkern" som tv-stationens lokaler kallas :D
Känns jättekul...jag ska tydligen jobba med något slags nöjessvep som ska gå både i radio och tv.
Tomas min chef vill inte riktigt avslöja. Utan jag får fint ge mig till tåls tills imorrn då vi ska ha möte med radiofolket.

Lilla stugan är jättemysig. Liten, men tillräcklig lixom. Har använt förmiddan till att packa upp och fylla på frys och kyl lite.
Än så länge bor jag själv där. Gött att få välja rum och så först.

Skrev "dagbok" under resan upp om hur tankarna gick, det hade jag tänkt slänga upp på bloggen idag. Men tydligen har min dator ett för nytt word, gick inte att öppna här på jobbet.
Får pilla lite hemma...

Har inget internet i stugan!!!! Och inte ens ngn i närheten med trådlöst som man kan snylta på :p
Får lösa detta...ni måste ju kunna följa mig i bloggen :D

Jaja, nu ska jag gå ut och utforska lite tror jag....åååå va bra detta kommer bli!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback