Vem vill inte vara tonåring ibland?

Jodå....ibland så överraskar man sig själv.
Igårkväll och ända fram tills idag på fömiddan bevisade jag att jag fortfarande har äkta fjortistakter i mig.
Luktade på korken på glöggen och sen var det kört.
Många lustiga saker man säger och gör som fjortis...men men det hör lixom till.
Som sagt...vem längtar inte tillbaka till tonåren ibland? Ibland krävs det inte mycket mer än två glögg och 2,5 (halvan är viktig!) mjölkdrinkar....haha

Idag har jag filmat, åkt runt i ishallen i ett par minst fem nummer för stora skridskor och ägnat mid åt terapiarbete på kvällskvisten=skriva ut och häfta ihop 200 sånghäften. Heja mig!

Nu är det dags att sova. Sååå trött. Imorrn ere redigering som gäller....gissar att jag kommer få redigera utan fyllkajan Kim.

Kvällens låt går i fjortisens tecken
Teenage dirtbag så klart.

Kommentarer
Postat av: Andy

Du får väl köpa fem par raggsockor då för att fylla ut skridskorna... =)
Tyvärr kommer jag nog inte till kåren på lördag (har inget kårleg p g a sen inbetalning) - men vi ses väl ngn annan gång säkert.
Ska till kåren på söndag för att repa med höstproduktionen - om du inte är upptagen mellan halv tre o fyra så skulle du ju kunna se min skådespelartalang. Lova att inte skratta bara! (Eller det är ju det som är meningen...)
Kram!

2007-11-23 @ 01:54:07
Postat av: Reebs

Jag hade garanterat skrattat om jag tittat på dig...men åker hemåt tidigt på söndag, hem o packa. Åre på måndag :D

2007-11-23 @ 08:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback