Sjukt roligt!

Jag är så nöjd!
Satt i möte idag och fick reda på att jag kommer få hålla på med ett nöjesprogram som ska sändas torsdagskvällar.
Det kommer att sändas som ett radio program med tv-inslag....e ni med? Lite som Lantz´s show i svt.
Inslagen ska oxå gå som radioreportage i One FM.
Och det blir i princip fria händer...bara det e rappt och roligt.
Nu ska jag hem och gnugga tankeknölarna.

Har inte hunnit kolla in så mycket mer av byn. Ska ta en sväng och se om jag hittar ngt för att höja mysfaktorn i stugan.

Men bara så ni vet...tror minsann jag lyckats sno åt mig ett jobb som passar som handen i handsken.
Like a glove!
 püss


Kommentarer
Postat av: Emma

låter ju jättekul för dej ju! lycka till och hoppas det blir jättebra och kul!! =) ha en mysig kväll! =)

Postat av: Andy

Jag har nu läst dina senaste inlägg o orkar inte skriva olika nya kommentarer utan samlar alla i ett...
Kul för dig med jobbet - tror också det kommer passa din hand som i handsken.
Roligt det där med att du fick öl i håret fast du hade väl hjälm på dig hoppas jag? Farligt att vara på scen utan hjälm! =)
Idémässigt har jag inget tips till dig just nu, men jag tror du kommer lösa det.
Och som vi alla vet så heter ju John Denvers låt "Annies song", alltså den som börjar med you fill up my senses... =)
Ha kul!
Lovar hälsa på - när jag får...
Kram

2007-11-28 @ 17:11:57
Postat av: Gais

Vägen mot karriären som teve-stjärna är utstakad!

Extra intressant beträffande ditt resonemang kring Annie's Song, som ju Ändy mycket riktigt påpekar är det rätta namnet, är ju att den faktiskt är skriven till Denvers fru först efter deras skilsmässa.

Tjipp, Tjipp!

2007-11-28 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback