Öl är bra för håret har jag hört

image124
Så var det över...toastningen av sittningen som är ökänd för att vara svår att toasta.
Fiasko eller succé? Fiasko eller succé?
Ja, inte blev det fiasko åtminstone....
Iallafall om man ska tro alla som kom fram efteråt och sa att det var den bästa spiik-innebandysittningen på flera år.
Och ialla fall om man ska tro alla som inte ens var där som kom fram och sa att de hört ryktesvägen att vi var duktiga. Lite stolt måste jag nog säga att jag känner mig :)

Jag hade grymt kul däruppe på scenen...förstår inte vad jag var nervös för.
Öl i håret fick jag med...både av Ellen, Kim och mig själv under lambo. Men va fasen, det får man bjuda på.

En sak till jag blev så himla glad för var att två olika kom fram och sa att de tyckte att jag borde bli programledare på tv. Utan att de visste vad jag ska upp och jobba med i Åre.

Sådärja! Nu har jag skrutit klart med hur bra jag är.
Men ibland måste man få skita i jantelagen och det där med att vara så himla svensk. Ibland måste man kunna säga att "fan va nöjd jag är med mig själv".

Efterfest blev det med mina gamla grannar på Tullslätten...slutade med att polisen kom dit. Galet.
Fast det berodde på att en idiot på våningen ovanför fick för sig att börja kasta glasflaskor mot vår balkong...

Jaja, har haft en grymt kul helg i Kalmar. Grymmast på länge. Kvastkampen nästa.

Kvällen låt blir You can´t take me - Bryan Adams. Hittade en lite annorlunda version på
you tube

You can´t take me...I´m free!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback