Nervösa Reebee

Nervös är jag....
Vaknade klockan fem med massor av tankar i huvudet.
Varför är jag ens nervös? Det här ska ju va en kul grej att toasta...
Jaja har kollat över allt nu mitt lilla kontrollfreak...ser bra ut...nu kan jag slappna av lite *puh*

Ska ut på stan nu och köpa min fina mobil. Hoppas bara att de har den...

Imorrn vid den här tiden sitter jag på en buss till Björkvik igen....och den här tiden i övermorgon packar jag nog som en liten gnu.
Förövrigt så kommer jag ha två (ungefär tror jag) timmar att slå ihjäl på t-centralen på måndagkväll. Om nån som befinner sig i stockholmtrakten helt plötsligt känner ett väldigt fikabehov då så kan ni ju ringa :)

Dagens låt är en man återkommer till igen och igen. All at once med The Fray

tjippelin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback