Mrs Grumpy

Idag vaknade jag på helt fel sida.
Har känt mig förbannad och velat skälla ut någon.
Drömde mardrömmar inatt, om att det jag ska göra i helgen slutade med kaos och om vänner som försvinner igen.
Stackars Lapszus hade det inte helt lätt på ridturen idag. Som vanligt va han en fjantapa och tyckte att alla stenar och stubbar var farliga. Idag fick han gå förbi allt farligt en, två, tre gånger extra till på grund av mitt humör...

Jaja...nu ska jag gå och sparka ut Mrs Grumpy genom dörren och hämta tillbaka Reebs. Ska ta en egokväll. Färga hår. Vaxa ben. Bada fot.

Dagens låt får bli
I´m a man of constant sorrow från filmen O brother where art thou? En låt man konstigt nog blir glad av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback