LÅNGNÄSA

Jodå..en joggingtur i mörkret var allt som behövdes för att få mig på lite bättre tankar., det är alltid det bästa botemedlet.
Blev ett par turer ner i några vattenpölar eftersom det var kolsvart. Men för mig är det alltid lättast att springa då...vet inte om det är lilla mörkerrädslan som kryper fram...
Idag blev det dock en sväng dagtid, ganska kort me backträning i närheten...dags att stärka upp benen inför säsongen. Dessutom bättrar man ju på humöret o det e aldrig fel.

En sak till som gjorde sitt för humöret idag var att Radio Blekinge ringde och erbjöd mig ett vikariat...inte för att jag kunde ta det, men det känns alltid bra o vara behövd :)

Känslan från igår hänger sig dock kvar lite långt, långt bak. Men man får trycka bort det med roliga saker istället.
Detta är glädje för mig:

                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback