Jävla Magnus!

Jag är en frukostmänniska...och jag älskar hotellfrukost. 
Men inte just nu, jävla Magnus Uggla och hans blogg.

"Väldigt många jag känner tycker att hotellfrukostar är det bästa som finns. Åh, dom älskar att gå och plocka bland alla läckerheter som personalen bär ut. Sån är inte jag. Jag ser bara de där enorma skålarna med filmjölk eller yoghurt som bara fylls på och som bärs in och ut varje dag. Bröden, som hundra fingrar slutit sig kring när dom skulle skära sig en slice. För att inte tala om den småvarma avdelningen, med korvar, äggröra och bacon som dessvärre, precis som namnet avslöjar, endast är småvarmt och därför en perfekt plats för bakterier. Tro mig mina vänner, jag har ätit hotellfrukostar i mina turnédagar, så jag vet vad jag snackar om. Dagens frukost bestod av te och ett kokt ägg. Svårt för bakterier att krypa innanför skalet."

Grattis Magnus...du har fått mig att försöka sluta att kasta pärlor för svin....och nu kan jag inte äta frukost heller...Vad ska jag nu roa mig med?
Jäkla lockhåriga uv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback