Adopterad

Hej och hå. Hit och dit.
Kattens svans svänger fort. Tog just precis bort ett inlägg. Har bestämt att jag inte tänker vara så utelämnande på bloggen mer. (får se hur det går)
Finns så många andra som är det. Jag vill att ni ska må bra när ni läser det jag skrivit.

Och om det är något som jag tycker att någon absolut bör veta så kommer den få det oxå. Utan att behöva tolka och anta, ana och tro.
Ska bli modig nu. Så de så.

Köpa en ny mobil ska jag med. En snygg lila sak.
Byte till Tre blir det. Så alla ni muppar som har det..kom ihåg att vi ringer och smsar gratis :D

Var på spiikinnebandy-spektaklet förut.
Blev adopterad av ett gäng skottar eftersom jag hade en skotskrutig klänning haha. Sött.

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen. Men jag säger som mina hippievänner Peace, Love and understanding.

Det enda utelämnande idag:


vad blir rätt och vad blir fel
och när släpper man en dröm?

Jag ska förklara allt nån gång
Nån gång när vemod byts till ljus


Kommentarer
Postat av: Andy

Äntligen tar du ditt förnuft till fånga o joinar oss intellektuella människor som har bra mobilabonnemang... =)
Hälsa skottarna om du träffar dem ikväll - du kan ju sjunga "Flower of Scotland" eller "500 miles" så blir de nog glada!
Kram

2007-11-24 @ 02:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback