Vårlycka!

Åh vad härligt!
Jag vaknade av att solen lyste in genom persiennerna och av att de sopade gatorna här utanför. Då är det sannerligen vår på riktigt! :D
Jag är så glad och mår så bra just nu...och när våren kommit förstärks det ännu mer.
Inget kan få mig på dåligt humör just nu, inte ens tanken på vem jag ska samarbeta med idag, sista gången på länge juh!

Jag vill sätta mig vid vallgraven med en engångsgrill, bergsprängare och massa sommarmusik!
Winnerbäck såklart, men Gyllene tider, Gessle och massa annan skön musik oxå! Lets do it!

Det är bara en sak som saknas just nu...
En häst och en ridtur en kväll om våren är nästan oslagbart! Fortfarande kallt i luften, men ändå varmt på ett sätt som indikerar att vintern drar sig tillbaka. Från hästryggen kommer man så nära naturen och känner vad som händer i luften på något sätt...
Att se solen gå ner bakom trädtopparna, att känna doften av grusväg som torkar (ja det luktar speciellt på våren!), att frysa om händerna för att man i sin iver glömt vantarna och att känna kallvarma vårluften svepa över ansiktet i en samlad galopp i skogen....
....det är lycka!

...tur att jag flyger till stockholm på torsdag :) förhoppningsvis hinner jag hem en sväng. Sweet!


Kommentarer
Postat av: Gais

Huga! Jag blev rörd av de tidigare inläggen... :( Men nu så är det vår! Ojä!

2007-03-12 @ 23:11:39
Postat av: Rebecca

Jo...jag vet. Men man kan inte tänka så jämt serru, jag e ju lilla positiva tjejen vet du väl :)

2007-03-13 @ 12:56:02
Postat av: Hulda

usch Gessle..så man mår illa rebecca. Ja tänker inte följa med om du ska spla sån musik..hi hi
Underbara vår!!
puss från hulda

2007-03-13 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback