Trying to recall...

And you said
I think I know how you feeling and I replied
I don?t think so at all
Then we wouldn?t be here a reuniting cup of coffee
Trying to recall

I know God what have we done to each other and tell me dear
Where did we go wrong?
Did we grow apart?
or did we just not grow together living our dreams

Har blivit mycket djupt och så på senaste, har haft mycket tid att tänka på. Jag som i vanliga fall har så svårt att prata om känslor, lättare att skriva ner hur man känner än att prata om det....egentligen kanske dumt o basunera ut det på internet där alla kan läsa... 
Just idag har känslorna varit utanpå och jag började gråta när jag hörde denna låt i melodifestivalens final. Känns så träffande.

Jag blev så glad när jag såg dig ute. Du såg ut att ha så roligt och trivas. Så glad att du är glad och mår bra.... Vemodigt glad.

And it´s time to
Tell me what you are thinking and guide me
Where do we go from here?
Do our ways converge?
Or do they separate to nowhere
Destination unknown?


Kommentarer
Postat av: Kastrerad

En sorgens dag för många verkar det som.....mmm

2007-03-11 @ 03:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback