Sista kvällen med gänget...

Ikväll har vi suttit på puben och bara varit.
Det var riktigt, riktigt mysigt...och roligt och vemodigt...
Åh vad jag kommer att sakna er!
Alla drar iväg på praktik nu...i TIO veckor! Sen kommer de tillbaka och tar emot sin nål 1 Juni och sen flyger alla sin kos för gott.
Kan inte fatta att vi gått här i snart tre år. Det som kändes som en evighet när vi började. Det kändes som att vi skulle leva sådär uppsluppet, som bara studenter kan göra, för alltid...

Hur ska jag klara mig i Kalmar utan er? Fick just veta att jag har jobb på radion i sommar, jätteskönt att slippa oroa sig för det, men det kommer kännas jättekonstigt att ni inte kommer tillbaka hit när hösten kommer igen...

Det är faktiskt först nu när jag sätter det på pränt som jag inser hur stor saknaden kommer bli...och hur konstigt det kommer att kännas att aldrig rocka loss på kåren med er igen och toka till det som bara vi kan. Hur många brukar till exempel annars springa runt hela stan i endast turkosa strumpbyxor, en kort turkos tröja och trosor med turkosa hjärtan på?


Annars har det varit hektiska dagar nu.
Stockholm helgen som gick, stod i en monter på vildmarksmässan fre-lör. Hittade massa roliga äventyr jag vill göra i sommar. Hann hem en sväng på söndan och red på Lapszus. I snöregn, så vi blev helt genomsura, men vad gjorde väll det? Jag var ett stort leende hela jag.
Sen tillbaka upp till stockholm och med flyget ner till Kalmar. Litet propellerplan...den som är flygrädd rekommenders inte att åka med KalmarFlyg, deras landningar är inte att leka med.

Hela veckan har det varit långa dagar i skolan med filmning och redigering....kommit hem runt 19 varje dag, puh! Tur att det är så roligt...
På fredag bär det av till Göteborg för ännu en mässa. Roligt men jobbigt! Insåg just att jag inte vet när jag kommer ha sovmorgon nästa gång. Ser sjukt mycket fram emot den dan...

Mina vänner...
As we live a life of ease

Every one of us has all we need

Sky of blue and sea of green

In our yellow submarine


We all live in a yellow submarine

Yellow submarine, yellow submarine


I framtiden borde vi bosätta oss på en gul ubåt allihopa och leva ett lättsamt liv :D

puss


Kommentarer
Postat av: Gais

Vill bara poängtera att jag inte åker bort på praktik...

2007-03-22 @ 00:01:33
Postat av: Kastrerad

Hahahahahahahaha. Du och reebee kan väl springa runt i trosor med hjärtan på inne i stan :).

Just nu kom bovärden och föreläste om brandsäkerhet (han väckte mig det aset) eftersom jag hade min nedplockade hylla i hallen. Lite kul att det enbart är jag som skulle kunna snubbla på den och därmed brinna inne och kan således inte åka dit för det. Nåväl.

Imorgon :(

2007-03-22 @ 10:26:04
Postat av: Sandra

Vi saknar dig med=)

2007-03-29 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback