Menige Reebs

Hehe..

Till och med min mamma har påpekat att jag inte varit inne på MSN särskilt mycket på senaste tiden...Hon har varit ute och "spanat" efter mig...haha söt hon, lite coolt att ens mamma nästan använder MSN mer än en själv.

Lasergame på Kåren ikväll,de hade byggt upp det riktigt snyggt och gjort det bästa av lokalerna...blev precis som förra året, ett riktigt träningspass...Jag blir så inne i spelet och så taggad att jag inte kan sluta springa.
Iår hade jag faktiskt blivit en riktig warrior...Stora framsteg sen förra året och skulle nog kunna lära mig det där riktigt bra...
Men precis som förra gången var det lite tråkigt att vapnen inte riktigt fungerade som de skulle...en gång blev jag träffad trots att det var både en tunna och en vägg mellan mig och den som sköt.
Och att man dog när någon sköt på vapnet...inte så verklighetstroget. Fast jag hade ju iofs befunnit mig i himlen 100 ggr om om det varit på riktigt...

Skulle egentligen gått o lagt mig för längesen. Men Kim och hans VD ringde från Helen&Jörgens och härjade och bjöd in sig på fest här säkert 5-6 gånger. Har verkligen fått mig ett gott skratt senaste timmen när jag pratat med dem... :)

Har suttit och lyssnat på Robbies album Rudebox oxå....She´s Madonna börjar ju bli gammal och grå, men den börjar ju så grymt bra..."I don't miss you, just who you used to be"

Nu säng bums!


Kommentarer
Postat av: Kastrerad

Lasergames och VDs! Shit pommes! Jag blir rädd.

2007-03-09 @ 12:52:57
Postat av: Anonym

Morsan spanar på msn. Shit pommes! Jag blir rädd.

2007-03-09 @ 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback