Oh, oh, oh ? Is there anybody home?

En riktig mastodontvecka på jobbet avslutades äntligen igår, men istället för att åka hem o sova som planerat så blev det beachen....och för en gång skull vare inte jag som tog hem titeln som badkruka.
Men blekast på hela stranden va jag lätt...nästan så jag skrämde folk, tror det nog fanns ett par stycken som misstog mig för ett spöke.
Idag har jag däremot inte gjort ett jota...inget vettigt alls. Bara legat i sängen hela dan....och för en gångs skull har jag inte ens dåligt samvete för det...bra att jag taggat ner.
Borde iofs träna, men men...det får bli en plan för morgondagen, för snart drar jag o Helenah till Öland.

Längtar till på lördag...då släpps äntligen sista Harry Potterboken, e såå spänd på o veta hur allt slutar. Fan jag låter som en riktig liten boknörd.....men men, bara o erkänna att jag e såld på Harry Potter.

o nu e jag hungrig

Accio food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback