A little bit of heaven, but a little bit of hell

Regnet slår mot rutan ikväll...på andra sidan gården gissar jag att partyprissarna tog sitt pick och pack och flyttade in från balkongen.
Skönt, då får jag kanske sova ostört utan en massa fyllesång. 75-årsfest...skulle oxå ha varit där om jag inte började jobba kl 7 imorrn.
Känns som denna vecka aldrig tar slut, men på måndagförmiddag får jag äntligen lite ledigt.
Konsert nästa vecka...kan bli kul. Men det jag mest av allt ser fram emot är bion imorrn :) förutom att jag längtar efter att få lägga huvudet på kudden just nu.

Mikas album blir bara bättre och bättre. Any other world nämndes i förra inlägget men förtjänar att uppmärksammas en gång till, om jag nånsin gör en film ska den vara med på soundtracket.
Andra låtar som är värda uppmärksamhet är Stuck in the middle, Ring Ring och Happy Ending

Go´kväll!


Kommentarer
Postat av: Gais

Nä nä näää! Blir inget med det! Så sett.

2007-07-17 @ 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback