Vissa dagar...

Har haft två halvgalna dagar på praktiken nu....

Igår gick jag upp kvart i sex eftersom jag skulle vara på en skola i oskarshamn klockan åtta.
Testade utrustningen innan så att allt fungerade, men när jag kom dit var hörlurarna döda, det hördes inte ett ljud....fick lite smått panik....
Visste juh inte om det var hörlurarna det var fel på eller om jag råkat göra något annat....
Men men, det var bara o låtsas att jag visste vad jag höll på med, intervjuade utan något ljud i lurarna vilket kändes väldigt konstigt, fick hålla ett öga på displayen så att nivåerna var hyfsade.
Det blev iallafall bra till slut :)

På väg hemåt igen upptäckte jag hur halt det var ute..när jag skulle svänga in på motorvägen fortsatte lilla bilen rakt fram...hmm
Tog det därför ganska lugnt på vägen hem, däremot poppade jag Madonna på högsta volym och dansade så mycket det gick bakom ratten. Bilister som mötte mig på vägen undrade nog vad det var för konstig prick i alldeles för stor mössa som satt och studsade bakom ratten :D

Idag var jag på besök på anstalten i Kalmar och blev instängd i en mörk isoleringscell från 1852....inte heller en sån grej som man gör varje dag.

Jag förstår inte...dagarna bara rusar iväg, hinner aldrig göra allt som jag planerat. Men idag hann jag iallafall äntligen träna lite :)

I helgen blir det antagligen skidåkning i Hestra om inget oväntat kommer upp.  Borde kanske ringa och kolla boende o grejor. Jaja det kommer en morgondag...tar det då.

Nepp nu ska Rebecca aKa Knasbubbla aKa Guppi aKa Reebee krypa till kojs...kommer ju inte existera någon som helst sovmorgon denna vecka.

Tjoff!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du tränar lite... Lapzsuz har pulsat tre timmar i snön idag. Svara upp mot det du!!!!

2006-01-26 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback