Tidiga nyårsplaner, blåmärken och kanske en stukad tå....

Vissa dagar bara försvinner.

Speciellt helgen....TJOFF säger det så e helgen förbi.
I fredags kom jag hem runt efter fem någongång. Sen köpte jag o Berra pizza och kollade på nya Zorro. Började skratta flera gånger bara för att den va så löjlig...lite för överdriven och orealistisk för min smak.

Igår åkte vi iväg till skälby-backen med varsin sopsäck, jäklar vad det gick!

Eftersom det kommit så mycket snö så hade backen blivit uppåkt så att det mer liknade en puckelpist. När man fått upp fart så riktigt flög man mellan guppen.
Behöver jag säga att jag har fullt med blåmärken idag? Totally worth it!

Men ska fodra säcken till nästa gång tror jag :)

Sen blev det Saw 2...inte alls lika läskig som ettan, men det kan ju bero på att man kände till själva konceptet redan, men som vanligt var det ju en liten twist på slutet...lite oväntat....

Efter det bar det av till kåren för att jobba, överfyllt med folk var det, glassplitter precis överallt.
Så det tog ju sin lilla tid o städa.
Kom hem kl fem imorse, sen sov jag till halv två sen gick jag ut på en uppfriskande promenad.

När jag kom hem tog jag mig en ordentlig funderare på om jag skulle söka till spexet, den lilla teaterapan tog överhanden och jag bestämde mig för att prova.
Just innan jag skulle gå så läste jag igenom texten och försökte stå på händer, det slutade med att jag landade konstigt på foten.
Det small till i "ringtån" och nu är den stel och nästan dubbelt så stor än förut....antar att jag lyckats vricka eller stuka den på något sätt.
Kändes iallafall som att audition gick bra, gick därifrån nöjd. Förväntar mig ingen roll eftersom det var väldigt många duktiga som sökte, men jag kan iallafall vara nöjd med mig själv :D

Nepp nu ska lilla Rebecca sova lite, hoppas på att tån mår lite bättre imorrn.

Oj glömde nästan o skriva att jag redan har nyårsplanerna kirrade för iår, ska bli himla trevligt :)

Tjipp Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback