Sol

Har just varit ute o gått i två timmar runt Stensö. Finns inget som rensar tankarna så bra som en promenad. Jättehärligt, skönt o se solen, känns som det var längesen.
Längs vägen stod två stora, långhåriga, lufsiga jättesöta slags oxar...bison, mysk..angora (hehe). Jaja de va himla söta iallafall på avstånd.
Riktigt picnic-väder, hade jag haft en termos hade jag gjort varm choklad, tagit med en filt och en bok och satt mig i en snödriva och kurat.
Satt i solen en stund och hoppades på fräknar på näsan, vet att jag kanske borde ge upp tanken på att få fräknar...men skam den som ger sig...

Sitter o lyssnar på Coldplay, Keane och Eva cassidy just nu, mycket bra musik.


Nepp nu borde jag städa lite...

Meeen om någon råkar äga en termos och e sugen på o ta en promenad, så vet ni vem ni ska slå en pling.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback